PMR 前 8小时
12:41 AM | Posted by: ZoeYe3
我很紧张,极度地紧张....
还有8小时多一点,或少一点。
我就上考场了。

WTX,我睡不着......
谁来敲晕我一下??

我说我很紧张啦!!!!!


我的PMR slip....(看不清楚最好XD)

自制时间表~ 字真难看....=.=

全副武装!! 万文具具备!!!

鸡蛋糕鸭面包
我要睡眠叻~
表失眠啦~
This entry was posted on 12:41 AM and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 忧郁小语: